End Game

 
 
Παιδιά στην φάση που έχουμε φτάσει όσοι διαβάζουμε blogs καταλαβαίνουμε ότι το σχέδιο είναι οργανωμένο και εφαρμόζετε παντού εκτος από την Ελλάδα...αρχίζουν οι απεργίες... σειρά έχουν λεωφορεία-ΔΕΗ-ΟΣΕ κλπ... 
Στην Αργεντινή την σπίθα την άναψαν οι λεωφορειατζήδες... ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΠΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΞΕΝΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ.. 
ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ... 
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΞΕΝΟΥΣ ΟΠΛΟΦΟΡΟΥΣ
ΜΗΝ τους κατηγορείτε άδικα όσους απεργούν....
"Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους,.....

δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα,γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν καταδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό,
δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός.
Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα,
αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζίμου ... "
Μπέρτολ Μπρεχτ
μην τους κατηγορείτε άδικα ΛΟΙΠΟΝ....

Δείτε το παρακάτω ντοκιμαντέρ... και θα σας θυμίσει ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ..
Δείτε γιατί πληρώνουμε διόδια
Δείτε γιατί ήρθε το ΔΝΤ και αποδεικνύεται γιατί έκανε το ίδιο και σε άλλες χώρες
Δείτε τι θα γινει αν περάσουν τα σχέδια του ΔΝΤ και λοιπών λαμόγιων, που η ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΙΣΛΑΝΔΙΑ τους έδιωξαν......

Δείτε πως και η Αμερική τα ίδια τραβάει από τα λαμόγια.. πουλάει πλατείες και κρατικά κτηρια για το χρέος..
ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΙ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ????
Δυστυχώς αυτό είναι το σχέδιο της Παγκόσμιας τάξης..
 
 
Αναδημοσιευση απο
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μιλα..μαρτυρησε τα ολα!!